Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

140919 - HEJ, jag lever!

 
Hej!
Nu har det varit jätte länge sedan jag skrev här. Men nu ska jag försöka ta tag och blogga lite igen. Bara för att jag kan. Idag är jag ledig så idag blev det en morgonpromenad runt skroten. Det var mycket trevligt. Har gått ner ett kilo på bara några dagar. HEJJA MIG! hoppas det fortsätter så. Ikväll så blir det födelsedagskalas hos min kusin son som fyller år. Dock vet jag inte hur gammal Lilleman blir. Tiden går så fort! :) men tror på 4 år.
 
 
här kommer det ett antal bilder från mitt instagramkonto som jag avänder flitigt.
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?