Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

140131 - Start now!

 
 
 

Igår fick jag ett mail om att jag hade fått mitt "Nutrilet Start now" så jag hämtade ut paketet förut. Så imorgon blir det att testa det. Annars idag så har jag jobbat och idag var det hur mycket som helst märks at det är fredag helt enkelt ;) just nu sitter jag o funderar över om jag ska ta mig ut på en promenad som brukar vara i 50 min. Kommer ju kännas så skönt efteråt så blir nog en promenad. :)
 
Lista på vad jag har ätit idag:
 
Frukost:
Chocklad shake
 
Mellanmål
Vaniljshake
 
Lunch:
blåbär, morott, o apelsin
 
Mellanmål
Bar caramell
 
Kvällsmat
Vaniljshake + blåbär bar.


140128 - Huvudvärk!

'Tid: 23:16
Temperatur ute: -1
 
Hej!
Nu har nästan hela dagen passerat och jag är jätte trött med huvudvärk dessutom. Jag ska snart gå och lägga mig men först vill jag skriva ned vad jag har ätit idag bara för att jag ska hålla koll på vad jag ätit det är ju trots allt min blogg.
 
Frukost:
Jordgubbsshake
 
Mellanmål:
Bar caramel:
 
Lunch:
Jordgubbshake
 
Mellanmål:
Två morötter
 
Kvällsmat:
Blåbär, två knäcke mackor med skinka o gurka, lite nötter, & bar & druckit smotthie
(åt lite mer än vanligt för att jag var så extremt hungrig därav min huvudvärk)
 
 


140128 - Time to power walk!

Tid: 10:14
Temperatur ute: -2
 
 
Godmorgon!
Nu har jag precis tagit en jordsgubbsshake. Nu ska jag lyfta min feta röv och ta mig en promenad runt strömmen. PEPPAD SOM SJUTTON!  sen lite senare idag vid 15:00 så blir det jobb till 19:00. Ett litet glidar pass idag men ibland är det skönt att få såna pass.
 
 
Med denna myströja från Ullared så fryser man inte ute ;).
Föresten så längtar som tills jag slipper se min FULA dubbelhaka på bild.


140127 - FOOOD!

 
i väntan på att Paradise hotel ska börja så kan jag passa på att visa upp vad jag köpte idag
2 paket blåbär och hallon. Dessa bär ska tydligen var skit nyttigt. Bra för magen och skyddar mot cancer! :)
Annars idag så har jag druckit tre shake, ätit tre bar, en knäcke macka, en banan, lite nötter(mindre än en näve) & två morötter och massa vatten givetvis.
 
 


140127 - Trött, motiverad & glad.

Tid: 12:31
Temperatur ute: -2 snö/blåst
 
 
Hej!
Nu var det ett tag sedan jag var här inne på bloggen. Men jag har inte haft någon lust att blogga. Har haft fullt upp hela helgen har jobbat så har varit jätte trött. Idag är det tre dagar jag har hållt på med Nutrliett och jag blir så peppad och motiverad av det. NU SKA JAG BLI FIN!
 
Annars idag så har jag gått en ´promenad med min syster o Leia, sov hemma hos föräldrarna inatt. Var skönt att få röra på sig lite innan frukosten. Dock känner jag mig jätte seg och trött. Sov dåligt inatt. Men bara att ladda krafterna innför promenaden ikväll. Har alltid mer energi på kvällen, i dont know why!
 
bjuder på en gammal bild från -04 :)


140123 - I miss my old me!

 

Sitter här och bekymrad över att jag har gått upp i vikt. Alla kilon jag har gått ner har jag gått upp igen.
Har ingen annan att skylla på än mig själv. Fuck me self! Jag vill se ut så där som på bilderna ovan.
Smal, glad & vacker. Men på bilderna så tyckte jag inte att jag var smal men smalare än vad jag är nu!
Nu har jag 20 kilo som jag måste bli av med för att uppnå mitt mål. Imorgon så ska jag börja med Nutrilett och köra det tills den 12/feb för då ska vi ju åka till London.
 
Igår vägde jag mig iallafall, 80 kilo
104 i midjan
och 64 i lår.
FAN NU SKA JAG JOBBA MED MIN VIKT PÅ RIKTIGT.  Wish me good luck :)
Åt helvete med godis, chips, mc dondalds, pizza, kaffebröd, alkohol!
jag kommer känna mig så himla solt över mig själv om jag kan nå till mitt mål.
 
 
 
 


140115 - PW i SNÖ!

Tid: 14:12
Temperatur uute: -4 snöar
 
 
Hejsvej!
Nu sitter jag och har precis duschat, sminkat mig och ätit lite lunch. Behövdes efter en timmes promenad runt strömmen förut. Skönt som fasen trots att det snöar som sjutton ute. Vintern hittade hit till Norrköping till slut. Nu ska jag föna håret och sedan ta spårvangen till jobbet. Jobbar bara tre timmar idag. 16-19 skönt. Då blir det att ta ännu en promenad. Har ju lagt in massa bra musik till mobilen vilket gör mig ännu mer peppad för att röra på fläsket!
 
 
 


140109 - Nu kom snön!

Så här såg min och Diias middag ut förut på T3. Helt ensamna var vi om man inte räknar med korvarna(killarna) som satt i baren då. Så gott var det. Men nu har jag ätit planka på hugo, tegelvalvet, butlers, och idag på T3 och måste säga att Hugos är godast! =)
 
 
 


140109 -

 
 
Nu tar jag en 30 minuters promenad till stan för att käka gott med Diia!
 


140109 - Thailand!

 
 
Sitter och kollar på gamla bilder från när jag och min familj + min kusins familj drog till Thailand, phuket.  Vi åkte dit mars 08 i två underbara veckor. Sol, god mat, varmt vatten, billig shopping, ur trevliga thailändare & framför allt den underbara naturen!
 
one day i come back!!!!
 
Minnen, härliga minnen! :)
 
har massa bilder men får bjuda på dessa. Så jäkla härligt!


140106 - London 12/2 =)

Om ca en månad så ska jag, mamma, syster & Malin dra till London för att fira min 25årsdag där.
Vi kommer vara där i 3 nätter. London är ett av mina drömresmål så jag är jätte glad över denna resa!!
One of my dreams comes true!
 


140105 - Home makeover!

Idag så tog jag, Mamma & Leia en promenad till mig. Mamma skulle hjälpa mig att sätta ditt nya gradiner. För jag fick ett par svarta i julklapp och det vart ju fint. Sen satte vi även upp min nya "showerhead" som jag fick av min syster i julklapp, bra grej!


140104 - Leiamys

l
 
 


140104 - Mitt nyår