Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

140201 - Melodifestivalen start!

jag & tomatbuljongen efter promenaden  från föräldranrna
Tid: 23:17
Temperatur ute: +1
 
 
 
Godkväll!
Har nyss druckit upp min tomatbuljong "soppa" usch så äcklig den var men går man på diet så gör man. Annars ikväll så har jag varit på 40 min promenad och kollat på Melodifestivlalen som började idag, KUL! Annars idag så har jag varit med föräldrarna och min morbror och Cilla dom besöker oss denna helg :) kul.
 
Nu ska jag tvätta bort mascaran o hoppa i sängs men först skriva upp vad jag har käkat idag.
 
Frukost:
Chocklad shake
 
Mellanmål;
Grönsaksbuljong
 
Lunch:
Carbonarna & kiwii
 
Mellanmål
Bar, chockladpudding, & tomatbuljong ( vid olika tillfällen)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?