Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130929 - Baka är kul!

 
 
Runt lunch så fick jag idén att baka bullar. Det var ett tag sedan man bakade bullar, eller bakade överhuvudtaget. Tyvärr så vart dom tyvärr lite torra. Men smaken är det inget fel på iallafall (:
 


130928 - En ny till samlingen!

En ny parfym i badrumsskåpet. Min syster kom hem från Magaluf imorse och då hade jag beställt denna goda doft från taxfree tidningen. Ni ser säkert vilket märke det är ESCADA - Cherry in the air. Luktar så himla gott!
 


140925 - Löneonsdag!

Tid: 09:58
Temperatur ute: +4
 
 
Hej bloggen!
Nu sitter jag här och skriver detta inlägg. Ska snart borsta tänderna och sedan gå ut i kylan för att sedan ta en promenad till jobbet. Börjar halv 12 men måste gå lite tidigare så jag hinner köpa sallad till matlåda. Sen ikväll efter jobbet så blir det biomys med mammasen, bra löneonsdag, kanske! :)
 


130924 - Me and my self!

Tid: 14:43
Temperatur ute: 11+
 
Istället för att skriva några rader så tänkte jag lägga upp massa ego pics på mig bara för att det är kul!
 
 
 


130918 - Loreen is amazing!

 
 
I torsdags så drog jag och min mammi till Stockholm för att vi skulle bo på hotell. Det vart samma hotell som sist. Malmen på medborgarplatsen. Vi åkte dit för att jag ville se Loreen som hade en egen konsert på Gröna lund. Hur bra var hon inte? :) så grym. Sen på fredagen innan vi skulle ta tåget hem så vart det lite shopping. (se bilden ovan) sen när vi kom hem till Norrköping så hängde jag, mamma, Leia med till min bror och hans tjej nyköpa hus!! :)
 
 


130912 - -8 kg

(bilden ovan är en bild som togs i januari i år)
I morse när jag ställde mig på vågen visade den 74,7 kilo. Det betyder då att jag har gått ner 8 kg sen förra sommren. Det börjar ta sig!!! :)


130901 - Jag, gammal?

TRE FÄRSKA BILDER PÅ *EGOMIG*  från ikväll.
ikväll har jag tagit några cider med Diia på T3 sen därefter så drog vi upp till hennes killkompis och drog på förfest. Var väl trevligt sen så drog ungdomarna till PULS, och som vanligt backar jag när det handlar om PULS. Bara massa 18åringar som drar dit. Märks kanske att man börjar bli gammal? haha