Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130626 - Bråvallafestival 2013

 

 
Hej!
Här sitter ja med våta kläder efter att ha varit på en promenad som varade i två timmar nästan. Planen var ju att jag skulle gå runt HAGA/Eneby som jag brukar men när jag var vid Marinara så beslöt jag mig för att promenera till själva bråvallafestival området för att kolla om jag kunde uppgradera min dagsbiljet till camping samma dag då men det gick ej tyvärr. Sen kollade jag även vart man hämtar ut armbanden. Så nu är det klart, snacka om det kommer besökare från alla håll och  kanter. Helt galet, men så jävla kul att det är ju här i min kära hemstad!
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?