Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130611 - Me <3 FLOWERS

Eftersom jag älskar att ta kort på alla sorters blommor så vart det att ta bilder på blommorna som fanns i Kreta och det fanns så fina :) typiskt mig
 
 
 
 

Jag heter något ja

Ville bara säga fina blombilder! Fin blogg med!

Såg att du lämnat en kommentar i en tjejs blogg angående var hon fick sina pengar ifrån, men att hon vägrade svara. Jag vet inte jag, men jag kör en vild gissning. Förmodligen så är det någon hållhake på Soc så det kommer allmosor därifrån en gång i månaden. Bara så där. Utan att behöva lyfta röven. Det är alltså bara min vilda gissning men det låter ju ändå rimligt.

Jag lämnar inte min mejladress här eftersom jag vill vara anonym om du förstår ;-P

Ha en trevlig natt/dag! :-)

2013-07-10 | 00:27:15



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?