Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130224 - 2009. big smile!

 
 
Hej bloggen!
Sitter här och kollar på lite gamla bilder från förr, bland annat från gymnasietiden. Visst när man gick i gymnasiet så ville man bara därifrån för att man tyckte det var så tråkigt med allt plugg hit och dit. Men sen när man väl har kommit in i arbetslivet så längtar man faktiskt tillbaka, till alla vänner man kom till varje dag som man alltid umgicks med efter skolan med.
 
Att gå i skolan är inte bara plugg och slit, det är också en mötesplats där man träffar folk varje dag. Om jag kunde dra tillbaka tiden  och gått resturang linjen istället för handeln som jag gick. Vad man ångrar sig i efterhand. Men nu är det 4 år sedan jag slutade gymnasiet och jag fick jobb på en resturang  okt 09 så jag hade tur att jag fick jobb nästan direkt efter gymansiet. Det är inte många som får det.
 
Här kommer det massa roliga bilder från det året jag har mest härliga minnen ifrån! (2009)
I wish i could turn back time!
 
 
 

Emelie Hellström - Träning och inspiration

Sv: Ja, okej vad jobbigt haha :) kram

2013-02-24 | 21:33:23 | http://www.mygirlywishes.blogg.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?