Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130827 - Party pics

En kväll i augusti med Emelie, Anna, Vicky & Emma.
16 augusti.
 
 
 
 


130804 - Ellie.

Igår när jag, Anna & Leia var på väg ut på landet för att sola och bada. Så hade vi radion på och då spelade east fm en ny låt av Ellie Gouldning. Hennes röst är fantastisk och hon verkar vara en naturlig tjej fastän hennes kändiskap. Inte tillgjord eller något utan bara sig själv!
 
 


130804 - PROMENAD!!!

(why so serious?)
 
Hej bloggen!
Nu tar jag mig ut på en timmes promenad. Sista dagen på semestern och imorgon är det dags för jobb igen och då även för promenaderna. Har säkert gått upp två kilo på bara 2 veckor. Det är fan inte bra. Så nu ska jag och mitt fläsk röra på oss.
 
 
 
 
 


130801 - Underbar och älskad av alla!

 
 
Hej hopp gummisnopp!
Sitter i tystanden hemma hos mina föräldrar. Är ensam hemma. Eftersom jag fortfarande har semester då tänkte jag dra hem och passa på att sola lite. Men vart inte så länge. Det blåser så inihelvete och sen är det för mycket moln för min smak, men lite färg har jag väl fått hoppas jag.
 
När jag satte på min fars data så hittade jag en massa fina bilder på Leia när hon var en valp. Alltså hur kan man vara så söt? <3<3<3