Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121017 -

 
 
- Hejsvej!
Här sitter jag i nytvättat hår och ska snart krypa ner i sängs. Blir att lägga sig tidigt ikväll eftersom klockan ringer 04;00 inatt. Då mamma kommer och hämtar upp mig och min syster sedan. För att ta bilen ner till resecentrum där kommer det en buss stå och vänta på oss för att ta oss enda till ULLARED. Var väldigt länge sedan man har var där. Tror det var året 2009 faktiskt. Hoppas man får hem något fint, men det är klart man får det, det är ju ULLARED ;)
 
Annars idag så har jag varit ledig hela dagen lång då pasade jag på att dra hem till föräldrarna för att tvätta upp lite kläder hos dom. Sen kom även min syster och Leia dit. Vi tog det mest lungt och umgicks bara =) länges sedan det var vi tre =) sen nu ikväll så har jag hängt med mamma till maxi och kollat lite. Mamma köpte ett par skor till mormor på skopunkten :) fina
 
 
Bilder från senaste gången =) 27 okt 2009




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?