Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121005 - XFACTOR

 
 
Hej!
Nu sitter man hemma hos föräldrana har precis sätt på första finalen av XFACTOR SVERIGE. Kul att det har dragit igång på riktigt. Dock så förvänades jag av att NJOY var första av att få lämna. Dom var ju hur grymma som helst. Men någon måste ju vara först, o sist. Så är det.
 
Annars idag så har jag jobbat hela dagen som vanligt. Igår var jag på IKEA med mamma i Linköping. Jag köpte äntligen ett matbord och fler växter och en ljusgrupp. Sen lite senare så kom Simon till mig. Vi kollade på film och umgicks, länge sen vi träffades.
 
Nu ska jag sova för jag är trött som fan.
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?