Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120530 - Promenad i kvällsolen



- Godkväll bloggen min!
Har nyss tagit en kvällspromenix med Mamma, Syster & såklart Leia. Vi möttes först hemma hos syster o Henke. För att sedan gå en promenix över himpa fältet så Leiabus fick springa av sig lite. SÖTNOS! sen gick vi även ett halvt varv i himpa spåret. 

Annars idag så har jag varit hemma hos mamma och pappa och tvättat lite. Behövdes. Hade nästan inga trosor eller strumpor rena. Hehe. Skönt att man har nära till föräldarana så man kan dra hem och tvätta när det behövs. Men snart så kommer jag hem på heltid. Eftersom min lägehet kommer renoveras och de blir inte klara förens i höst igen, kommer sakna min fina lägenhet! Men kommer bli finare sen.

Nu ska jag ta det lungt innan simpa kommer och hämtar upp mig efter en arbetsdag i Linköping.

Här kommer de två bilder på min familjs ögonsten som togs i fredas!
Fina du!






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?