Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120317 - Lördag

Du kanske trodde allting bara var på lek
För varje chans jag gav dig
Så blev det bara svek
Men nu har tålamodet faktiskt tagit'slut
Jag måste stänga dörren
Jag orkar inte mer


. Hej mina läsare!
Nu är jag hemma igen efter att ha varit hos mina föräldrar från igår kväll tills idag. Idag så har jag bara tagit det lungt. Tvättat en tvätt, glott på film, gått ett varv runt skroten med mammi sen så kom min bror med två calzone och en kebab pizza till oss. GOTT VAR DET! smakade fint.

Annars så har det väl inte det hänt något speciellt på dessa dagar jag inte har varit inne i bloggen. Men igår så bjöd mitt jobb oss medarbetare på en stor fin tårta. För vi har utsetts till Sveriges bästa jobb. STOLT! tårtan var jätte god föresten. De gjorde bagarna bra ;)





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?