Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120204 - Melodifestivalen 2012



- Godkväll!
Nu har man kommit tillbaka i lägenheten efter ha varit hos föräldrarna och myst och kollat på melodifestivalen.
Kul att Sean Banan kom till andra chansen. Inte för att jag tycker att han gör så bra låtar egentligen. Men man gillar ju honom för att han är så himla knasig och roligt. Däremot så gjorde vi svenska folket bra val att skicka Lorren direkt till Globen i mars. Det förtjänar hon verkligen! Grym låt, grym tjej! på tal om grym så tycker jag att Gina passar perfekt som programledare verkligen. Hoppas vi kommer få se mer av henne i tv rutan efter melodifestivalen. Nu ska jag tvätta bort dagens make up för att sedan vänta in Matte, ha en trevlig kväll!


Ida Tallhed

tack. denna design har jag harjätte länge nu ;) trode du redan sett den. hehe

2012-02-05 | 14:16:02 | http://idatallhed.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?