Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120821 - TILLBAKA TILL VARADAGEN

 
- Hej!'
Här ligger i mitt gamla rum som jag hade när jag var liten på mellan våningen hemma hos mina föräldrar. Det är inte långt kvar tills jag får nycklarna till mitt nya krypin. Ska bli roligt att flytta igen speciellt till SITT eget. Men kommer ju samtidigt kännas ensamt eftersom man inte har något fast sällskap vid sin sida.
 
Men det kommer väl när det kommer, tur man har familj & vänner som kan komma på besök då och då. Så fort jag har fått mina nycklar så ska jag & min systeryster åka till grannstaden, Linköping där IKEA finns. Där ska jag köpa eller illafall kolla på ny säng & nytt matbord plus stolar. Trött på mitt gula begangade bord som kommer från min faster från början som min bror fick ta över. Sen blir det väl och köpa lite annat smått och gått, ska bli kuul! :) älskar och inreda.
 
Annars då för övrigt så har jag jobbat och vardagen är igång på riktigt, skolorna har börjat, himpa badet är stängt, nu inväntar vi hösten och vintern på något sätt längtar jag till dom mörka kvällarna, hösten alla färger, allt bra som börjar på tv:n, alla myskvällar framför tv:n med tända ljus =) MYS!!! =) men dock är det dom kalla temeraturerna som är det största bekymret men bara att dra på sig mysiga koftor, höst jacka, vantar & halsduk =). Men det är ju ett tag kvar, än så länge är det sommar =)
 
Nae nu hoppade min kissemiss upp i sängen så nu är det nog dags och sova lite ny dag imorgon med nya möjligheter! =) kiss
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?