Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110915 - Renget som aldrig vill ta slut



Godmorgon sunshines!
Nu sitter jag har precis fönat håret efter en skön dusch. Nu ska jag snart sätta på mig mina arbetskläder för att sedan ta spårvangen ner till stan. Egentligen hade jag tänkt ta min drottnigholm men det regnar ju, så typsikt. Aja jag kommer ju till jobbet iallafall och det är ju det viktigaste. Jobbar till 19.00 idag med, hoppas dagen går fort. Vill ju ha fredag och helg så jag äntigen får träffa M <3

nej men om man ska sätta fart, ha en bra dag!


MADDES

Tittar in och önskar dig en fin kväll!

2011-09-15 | 16:42:18 | http://maddisenj.blogg.se/
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: ska bara ta de lugnt :) sj då??

2011-09-15 | 20:14:41 | http://vadfanskajagheta.se
Anonym

ja och du är precis som din bror..tar för givet skyller ifrån sig. DU VET INTE ETT SKIT OM VAD SOM HÄNDE BAKOM STÄNGDA DÖRRAR. de enda du hört är allt skit som din bror sagt om mig..Och du kan inte läsa..jag bad dig sluta skriva eller hur??

2011-09-15 | 22:23:56
Anonym

ok du har allvarliga problem; SLUTA SKRIV DÅ.. jag är inte ovän me alla, ja har så många vänner. de som behandlar mig bra. så sluta skriv nu. TACK!!!

2011-09-15 | 23:09:18
Anonym

MEN ÄR DU TRÖG?? sluta skriv för helvete innan jag anmäler dig!!

2011-09-15 | 23:28:39
Anonym

å du e som din bror som skyller ifrån sig konstant!! men de är så ni funkar därför ja dumpa han

2011-09-15 | 23:29:24



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?