Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111021 - Fredag



- Godkväll
Här sitter jag och tittar på nyheterna dock så säger dom inget intressant. Sitter bara och väntar på att idol ska börja igen så man kan få reda på vem som åker hem och sen så väntar jag på att få lägga mig. Är ganska trött sen måste man ställa klockan imorgon igen eftersom det är dags att jobba lite igen. Men börjar 10 till halv 5. Så får sluta lite tidigare än vad jag gjrode idag. Så det är ju positivt. Igår uppdaterade jag ingenting för jag drog hem till min darling direkt efter jobbet så därför vart det ingen uppdatering. _Kan ju bli så ibland!

Nej om man ska borsta tänderna nu innan idol börjar igen, föresten vad bra Robin var idag när han sjöng Beyones låt "halo" och sämst var ju Emil eller vad han nu heter. Han ska bort ur idol ikväll, han är för tråkig för att vara med i idol!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?