Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111005 - Due Date



Hejsvej!
Nu sitter man i min svarta soffa i min lägenhet efter att ha räknat alla mina mynt som jag har sparat i några månader och jag har redan 1300, mycket pengar. Bra och ha janurai då vi åker till Afrika "GAMBIA" ska bli en ny upplevelse och efarenhet. Men undra hur mycket mynt jag har då.

(-)nnars idag så har jag kollat på Due Date från mitt usb minne, ganska bra film. Annars idag så har jag varit nere på stan med min syster. Vi lunchade på matkompaniet där jag en gånng sommarjobbade på. Det var ganska gott! sen kollade vi på kläder och sånt. Sen gick vi till ett café där dom skulle ha audition för att anställa nya på ett lager som ska äga rum i Ingelstad. Det kanske var 40 personer när vi var där, och mer lär det ju ha blivit eftersom de skulle hålla på till kl 18.00. Tänk vad roligt om min syster skulle få det jobbet! bara och hoppas!


SANNA

DAGENS BLOGG! - missa inte chansen att synas inför ca 1000 läsare! :) Lycka till.



Kram

2011-10-06 | 22:15:13 | http://sannaakarin.blogg.se/
SANNA

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu!

Missa inte chansen att synas inför ca 1000 läsare, lycka till! :)

2011-10-08 | 21:46:09 | http://sannaakarin.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?