Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111130 - Tomten jag önskar mig



Hej!
Nu sitter jag här nyduschad av fräsch. behövdes efter matlagningen, mitt hår luktade ärligt talat äckligt os. Men maten vart jätte god, jag kan om jag vill! Nu sitter jag och tänker på vad jag ska ge mina familmedlemmar i julklapp. Det är ju trots allt jul om 25 dagar och imorgon så börjar julkalendern, oh jag minns när man var liten då man alltid satt och åt frukost samtidgt om man såg på det. Den bästa julkalender i mina ögon var nog mystiret på greveholm och När karusellerna sover!  kommer ni ihåg?

När jag ändo pratar om julklappar och så så måste jag ju sjäv berätta vad jag önskar mig i julklapp

- en fotoram
- en skrivare
- Britney parfymen
- present kort på IKEA
- mjukisbyxor + tröja
- money money
Detta var det enda som jag önskar mig i julklapp,  jag kan säga till om jag får något utav dessa efter jul ;)


- glömde säga att sunes jul också är en av mina favoriter!! haha

Patricia♡

Bra önskelista:)

2011-12-01 | 12:56:42 | http://patriciac.blogg.se/
Emelie

Sv: tyvärr kommer jag inte åka dit än men snart hoppas jag! =)

2011-12-01 | 19:07:14 | http://emellay.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?