Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111108 - Sååååååååååååvaaa


- Godkväll!
Nu har jag precis gjort iordning mig inför läggdags. Sitter just nu och skriver från min stationära dator som äntligen har fått en internet "sladd" i sig. Min bror ringde mig tidigare ikväll och bad mig komma ut till hans port då vi bor 2 minuter från varandra så nu blir det mer blogging, ska försöka med det iallafall. Annars idag så har jag jobbat och sedan dragit hem och glott på Go with It, en riktig bra sådan.

Föresten igår så köpte jag en ny mobil och det vart inte  samsung galaxy utan den ner till. Än så länge är jag nöjd med denna men dock så har jag inte börjat andvända den ännu efter som det skulle ta 24 timmar för det nya simkortet. Så imorgon hoppas jag att man kan skicka sms/ringa från den. Nu funderar jag på att släcka ner allt här och sedan hoppa i sängs, en lång dag väntar. Först jobb, sen hem till syster och fira hennes 20 års dag!!! :D



lovisa

hoppas du fick sova gott :)

2011-11-09 | 09:37:35 | http://chaitjej.blogg.se/
lovisa

sv. sov gott men vaknade dock med huvudvärk :(

2011-11-09 | 12:55:50 | http://chaitjej.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?