Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110514 - Smulpaj



- Hej!
Nu har jag äntligen lite tid för en uppdatering. Har nyss försökt göra en smulpaj med rabarber i. Hoppas den blir god. Annars idag så har jag och mamma vart på systemet och handlat lite cider, öl, & vin. Bra att ha ifall man får för sig att gå ut nån dag. Sen sprang vi även in på coop forum för att handla lite mat och lite gott inför kvällen.

Det är ju Eurovison song contest 2011 finalen ikväll. Hoppas det går bra för sverige. Många bra låtar ikvälll så det lär ju bli tufft (:





Jag, Tes & Emelie på puls igår, trevlig kväll!

hanna ♥

tack för tipset, guldvärt! :)

2011-05-14 | 17:28:20 | http://heaa.blogg.se/
Ida Tallhed - [ B L O G G D E S I G N ]

nej inte det :D bara ta de lugnt och försöka bli kvitt min huvudvärk :D

2011-05-14 | 18:28:16 | http://idatallhed.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?