Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110325 - Home alone



Hej!
Nu sitter jag i min ensamhet hemma i vardagsrummet och kollar på reprisen av big brother som sändes igår kväll. Känns ganska skönt att vara ensam men det är ändo tomt. Men ikväll så ska jag bara vara hemma och titta på finalen av lets dance och sedan big brother, undra vilka som blir nominerade.



Annars idag så började dagen med att jag drog jag drog till ungdomshälsan för fixa ett nytt recept för p-piller. Sen därefter så gick jag och shoppade lite grejer och då så såg jag att de har gjort en glassputik i spiralen ben och Jerrys. Först så trodde jag att de bara skulle renovera hela butiken (blombutiken) men nej se där, en glasbar istället. kUL! annars så har det vart full fart på jobbet idag det är ju lönhelg!






amina

sv: jag tycker alla tre är bra men om jag måste välja en måste det väl vara Danny. Har du någon favvo då?

2011-03-25 | 21:57:37 | http://aminaamme.blogg.se/
Anonym

hmhmh.. gurkan gillar jag. han kanske vinner.

sen är roza, katarina, rodney rätt starka. tror jag.

vem tror du?

2011-03-26 | 10:30:09 | http://psychedelique.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?