Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110309 - I found it!

Tid: 15:41
Tempertur ute: 4+

Hejsvej!
Nu har man precis kommit hem ifrån maxi med min syster. Det var trevligt att komma iväg lite i några timmar. Vi kollade som sagt efter lite presenter till Sofie, och jag tror hon kommer bli glad och jag hittade äntligen en jacka. Det var samma jacka som jag har tittat på tidigare men dock i en annan färg, en grön vart det istället och den färgen passar jag mycket bättre i sen så köpte jag lie annat också.

Sen tog vi en fika på lindhals, vilket vart en semla och en chockladboll. Det var mycke trevligt. Alltid nice med syster ungänge! :) nu ska jag nog packa upp allt ur påsarna och ni kommer få bild på inköpen lite senare.


lovisa

sv: jadu jag gör inte mkt:)sj?

2011-03-09 | 16:05:40 | http://lavitadilovisa.blogg.se/
emelie francea

Jag har precis tat ett sköönt bad! Jobbat innan & gjort lite saker... ska nog bara ta de lungt framöver nu ikväll. sj?? kramis

2011-03-09 | 18:02:10 | http://franceaemelie.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?