Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110305 - HUR F*n röstar sverige?



Hej!
Nu har jag precs sett på melodifestivalen - andra chansen med mamma, mammas kompis, & pappa. Och jag är grymt besviken. Hur fan kan Sverige rösta ut Linda och Love Generation? de var ju dom bästa och The Monikey eller hur dom stavas den är ju så dålig. Europa skulle nog garva åt dem om dom vann hela skiten nästa lördag!

Linda kunde jag iallafall se i Tyskland, fan jag är grymt besviken. Hon har ju en fantastik röst!!!! om ni håller med mig så kan ni väl ge säga till... Men jag vart glad för Saras skull att hon gick vidare för hennes låt är ju ganska skön. SPRING FÖR LIVET OM DET ÄR KÄRT SLÅ TILLBAKA ÄR INGENTING VÄRT!

Aja nu hejjar jag ialalfall på Linda Bentzing i finalen och Playtones! nu ska jag ta kort på dagens shopping för att tänka på någonting annat, usch så besviken jag är! haha





Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, nej! :)

2011-03-05 | 23:35:08 | http://beattriicee.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?