Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110304 - Fredagsmys!



- Hej!
Nu har jag precis kollat på lite längs skidor på svt eller var det nu var för kanal. Mina föräldrar spelade nämligen in det tidigare idag runt lunch tror jag att det sändes och det är ju ganska roligt och glo på det ibland fastän jag inte alls är intresserad av vinter sporter.

Annars så kom mamma och hämtade mig efter jobbet och då åkte vi en snabbis förbi donken i haga för lite mat och jag beställe ju hem en side sallad. Det är ju så gott och väldigt nyttigt dässvärre med pommen och läsken men va fan det är ju fredag en gång i veckan så det får man unna sig tycker jag iallafall.

Annars ikväll blir det väl inte så mycket att göra, ska väl sätta mig och kolla på lets dance snart och bara  njuta av min lediga helg. För nästa helg jobbar man. Föresten så köpte jag lite saker innan jobbet idag och vad det var kan ni se här nedan.


Nagellack från veromoda 10 kr


Tröja från veromoda 199 kr



Ansikt vatten från kicks 230 kr

Jennie

Sv: Tja, det är många som säger att jag är duktig på design.. Personligen tycker jag att jag har en hel del kvar att lära. ^^

2011-03-04 | 20:34:23 | http://jenniemariajohansson.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?