Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110301 - JALLA JALLA kompis



- Hej!
Nu ligger man nerbäddat i sängen med mammas rese laptop och ska snart lägga mig och ladda om inför en ny dag och det är ju redan onsdag imorgon. Veckorna går så fort och det är ju bra. Är ju ledig i helgen så det blir fint.

- Usch så trött jag är nu känner jag men jag ville ju hålla mig vaken till big brother som var för 15 minuter sedan. Gud så roligt att Gurkan och Roza kom in idag.  De kommer säkert röra om lite i grytan där inne. Det som var liten roligt var när som klampade in i sovrummet när alla andra log och sov och vissa var säkert bakis men ändo så skriker Gurkan "upp och hoppa, jalla jalla kompis" vi ska samlas på soffan typ nånting sa han. " riktigt kul!

Nej nu säger jag godnatt!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?