Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110623 - LÖN!

Tid: 18:14
Temperatur ute: 16+

Hejsvej!
Idag så började vi med att hämta upp min syster för att vi skulle till hennes gamla skola för att hämta sin kära datorn och alla vi trodde att det skulle gå fort. Men icke sa nicke. Jag och mamma kanske satt i bilen i 30 min. Mem men, hon kom till slut.

Sen därefter så drog vi till maxi för att midsommar handla lite gott tills imorgon. Blir att fira midsommar på landet för andra året i rad. Men det ska nog bli kul. Iallafall på maxi var det massor med folk som köpte ivirigt mat, snacks och annat smått och gott.

Ber till vädergudarna att dom kan ge oss lite sol imorgon, så man kan sola lite!! känner mig jätte blek!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?