Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110721 - one day left



 Hejsvej!
Nu har man kommit hem ifrån dörren efter en lång dag. Kom nyligen ut från en välbehövlig dusch eftersom man har stott vid pommen nästan hela dagen. Dagen har rullat på bra. Många hunriga magar ännu en dag. Är det för att det var barnbidrag igår kanske? aja känns i kroppen iallafall.

Annars ikväll så har jag träffat mitt ex igen. Vi åkte lite bil igen och sen så stannaade vi och åt glass. Det satt fint i magen och trevligt hade vi. Nu ska jag snart smörja in mig lite med min goda kroppslotion och sedan lägga mig. Kroppen har jobbat på idag, och det känns. Men vi får se om det är lika mycket imorgon eftersom det är fredag och min sista dag innan två veckors ledighet!! wihuu!! den som spar han har ;)


Anonym

- nice ju!

2011-07-21 | 22:33:03 | http://dajeroma.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?