Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110125 - Sofias änglar



- Hejsvej!
Nu har man precis kollat klart på på tv:n. Glodde på premiären av sofias änglar som visades på kanal 5 för drygt en timme sedan. Det handlar om att sofias tv team försöker hjälpa olika familjer som har råkat ut för en olycka eller något liknade och de hjälper dom att göra om deras hus och ikväll så var det en man i 38 ålder som inte kunde göra om huset själv för han hade ingen ork eftersom han har har en obotlig tumör i hjärnan och han inte många år kvar att leva. Ganska sorligt faktiskt, han kommer ju inte uppleva sina döttras student, bli morfar. tråkigt!

Glodde ni på det idag?





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?