Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110117 - High School Musical



Hejsan!
Nu har man sett klart på film, det vart high school musical 2. Många tycker inte om såna där musikal filmer men jag som gilalr musik och sång så gillar jag den, dels för att det är så många bra låtar med i alla filmer. Men trean är nog den bästa utav alla, den sista utav filmerna.

Zac och Vanessa är så söta i filmerna tycker jag, men dock så läste jag häromdagen att det är slut mellan dom för att han har tydligen vart otrogen mot henne som spelar Sharpay. Och Vanessa och hon skulle vara väldigt goda vänner, cat fight? om man är vänner så snor man inte deras pojkvänner.





Fanny

Sv: mmm det är inte lätt när det är svårt ;P

2011-01-17 | 17:18:59 | http://hopeforanormallife.blogg.se/
Sevil

Det är bra här med! :)

Gjort idag?

2011-01-17 | 19:08:31 | http://sevils.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?