Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110109 - Nana



Hej!
Nu sitter jag och lyssnar på Towe Stryke - Elements, den är så fin. I do not know how many times I've listened to the song. Annars ikväll så kom min bror och Anna för att tacos med oss och det smakade bra. Sen så bjöjd vi även på min goda sverigekaka och snackade och kollade på en dokumänter på tv4 där barn åldrades i förtid. Det var små barn som kanske var 30 eller lite yngre, stackars dessa barn.

Sen så spelade jag och mamma bingolotto och det gick dåligt like always. Men jag var så jävla nära på att vinna resan till Thailand, ett nummer ifrån, bara ETT!! suck! jag som vill dit så himla gärna!


Josefine

Svar: haha :) allt bra idag?

2011-01-10 | 15:06:36 | http://josefinek.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?