Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110108 - Fångarna på fortet



Hej!
Nu sitter jag i vardagsrummet och dricker lite smultronvin och glor på fångarna på fortet. Rätt så spännande program. Men det var bättre på 90 talet. Haha allting var bättre förr. Annars ikväll så har vi ju vart hos syster och Henke och vart bjudna på mat och hon hade gjort jätte god mat, fläsk filé med pepparåts sås med vitlöksbröd och det var jätte god mat, och sen så hade hon gjort en jätte god efterätt parfait med blåbär o hallon. Tänk vad hon har gjort för oss! :) jätte gott verkligen!

Josefine

sv: idag har jag bara tagit det lugnt, vart på hockey osv.. själv? :D

2011-01-08 | 22:14:22 | http://josefinek.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?