Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110105 - Trettondags afton




- Hej!
Nu sitter jag i vardagrummet med mammas nya laptop med min mamma och Anna. Vi tittar på göta kanal - kanal kampen på tv4. Det var ett tag sedan man såg den filmen så det är alltid roligt och se den igen. Man längtar ju till sommaren som bara den när man ser sommar filmer.

Annars idag så har jag jobbat och när jag slutade så kom pappa och hämtade upp mig då sprang han in på gu va gott och beställde en kebabrulle åt mig och sen så svängde vi till en kina mat och beställde till pappa, mamma och johan & Anna, jag är inte så förtjus i kina mat tyvärr.

Nu ska jag kolla spänningen av filmen, ha en bra kväll nu!



rosmarie

tack så mkt :)

2011-01-05 | 21:50:22 | http://khangkhengs.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?