Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111213 - Tomten jag önskar mig en vit jul



Godkväll!
Nu har jag precis fört in alla mina filmer som jag hade på min dator till min extera hårddisk. Filmerna tog en sån himla onödig plats. Så nu har jag lite mer utrymme kvar. Idag så har jag varit hemma hos min mor och far tillsammans med min syster. Vi fikade med mammsen ochs en så gjorde syster och jag lussebullar. Stora och smariga vart dem sen vart det en hel tid julmusik också. MYS! men vart är snön?




(ur smariga)

Sen innan min syster skulle skjutsa hem mig så åkte vi förbi Albano för att syster skulle ha en gran till henne och sin pojkvän, ur fin var granen!! älskar doften av julgran! nu ska jag snart göra iordningen mig för sängen, är trött då jag gick upp kvart i sju i morse, natti natti!




anna

snön e här :P

2011-12-13 | 22:35:47 | http://dobermannanna.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?