Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110827

Banta så mår du bättre, lägg dig under kniven så blir du perfekt, köp för dyra kläder och gläns med ett liv som du egentligen inte har råd med och skriv ut att allt är perfekt på facebook. Men kolla dig sedan i spegeln och säg att du mår bra och att livet är perfekt, kan du då stå för det? Man behöver inte vara smal och se ut som en modell, så länge man älskar sig själv och står för vem man är! Ställ dig framför spegeln och säg att "Jag är bra som jag är!


- Inte för att vara ego men fan vad snygg jag är på denna bild! ;)

Anonym

de e bara bra-. lite mkt att göra bara.. lr så är de jag som alltid e i farten. :P sj

2011-08-27 | 23:56:55
E M S

de e bara bra-. lite mkt att göra bara.. lr så är de jag som alltid e i farten. :P sj

2011-08-27 | 23:57:03 | http://emsinthebox.com



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?