Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110810 - 10 augusti



Hej!
Nu har jag precis kommit hem efter att ha vart med M, nästa hela kvällen. Vi skulle egentligen ha åkt förbi IKEA. Men vi kom på det alldeles för sent,  kom på det vid halv sju när det stänger 20.00 och det tar drygt en 30 minuter med bil till våran granstad Linköping. Så vi ska dit kanske på lördag istället. Så istället så åkte vi hem till han och åt billys pizza/pirog och till efter rätt blåbärspaj :) gott gott!

Föresten förra veckan så här dags så var det strålande sol, 25 grader, man frös inte. Men nu fryser man som inne bomben, hur kan de vända så fort? vissa hade iallafall tur med vädret!! :)


Ser ni den söta musen som gömmer sig? :) 
taget för en vecka sedan när vi var på landet och skulle grilla!! :)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?