Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110424 - ENSAM I HELA HUSET

23:08
Hej!
Nu sitter jag i min ensamhet i vardagsrummet och har precis kollat klart på big big brother, och idag så åkte Roddan ut. Jag som var så säker på att det skulle vara brunteten som skulle dra ut idag. Men då drar Roddan istället. Nu märks det att ingen sitter säkert. Men jag vart glad över att snubben åkte. Han var klar i huset helt enkelt och BB produktionen är nog också trötta på honom eftersom de har vart tvungna att ge honom masssor med varningar hela tiden. Men nästa vecka drar nog Madde om hon blir nominerad.

Vad har ni gjort ikväll?

Ida

SV: Sorry, sorry för sent svar! Hoppas att allt är bra med dig, hörru.

Ja, idag har jag bara tagit det lugnt och trixat med små saker. Du då? :) Pussar!

2011-04-25 | 00:29:35 | http://idabjelkert.blogg.se/
Robert Cayden

Svar: Tack så mycket. :) Haha kollar du också på BB?



Kram

2011-04-25 | 01:10:52 | http://caydens.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?