Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110420 - Onsdag

16:25

Hej!
Nu har jag precis fixat ordning lite i källaren. Har legat massa kläder i soffan sen i måndags. Då både jag och syster valde ut kläder till igår. Hon skulle på studentkryssning och jag personalfest. Kul att båda gör roliga saker på samma dag. Annars idag så har jag kollat på KILLERS och sedan har jag vart iväg och handlat lite påskgodis som jag sedan har fyllt i påskäggen, dock så har jag ett ägg kvar som jag måste fylla. Men det får jag göra imorgon, löning imorgon!

Nej nu ska jag nog lägga lägga in alla gårdagens bilder i datorn. Ni ska få se senare!




Emma Roodla _ Fotograf

ja visst blir hon, min snygga vän :)!

2011-04-20 | 19:13:09 | http://babiidarling.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?