Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110418 - Beslut ångest



Hejsan!
Nu sitter jag här i ensam i den stora villan. Syster drog precis, mamma och pappa är på en vårig promenad och jag sitter med beslut ångest, vad ska jag ha på mig imorgon? (personalfest). Jag funderar på en jeans och någon snygg topp till. Men jag vet inte. Varför ska det vara så svårt och välja kläder? Men hur som haver. Jag ska nog testa lite till.

Annars idag så har jag jobbat och det var såklart mot min vilja för idag så har det vart ett förjävla underbart väder, och när det är så underbart väder är det ju såklart inte många som äter på donkenm, och jag förstår dem. Jag skulle ha legat och stekt hela dagen. hoppas vädret är lika underbart hela veckan åtminstone på onsdag då jag är ledig.

Ner nu ska jag fortsätta att hitta någon snyggt plagg, men jag är säkert inte ensam om att ha svårt att välja kläder inför något speciellt, eller? :P



Carro

Jeans och någon fin tröja funkar alltid i alla situationer. :-)

2011-04-19 | 09:51:51 | http://iamcarro.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?