Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110417 - Sunny sunny!

Tid: 14:19
Temperatur ute: 14+


Hej sol stålar!
Nu har jag precis kommit hem ifrån en liten promenad i det härliga vår vädret, våren är allt härlig och det ska ju tydligen bli ännu varmare nästa helg upp till 20  grader, hur härligt är inte det? aja jag har även vart inne på supermarket en snabbis och köpte dusch kräm och sedan skölj medel så nu kan jag sätta på en tvätt igen. Wonderfult!

Nu ska jag kolla om det finns några bra filmer som man kan ladda ner och sedan kanske glo på en film eller två.
Vad gör ni denna dag?


Mamma till William

Ja det hade varit perfekt med 20 grader till påsken..Ha en skön kväll.

2011-04-17 | 16:55:01 | http://blondis81.blogg.se/
Carro

Tack för din fråga i frågestunden, nu finns svaren uppe på min blogg! :)

Kram

2011-04-17 | 18:46:45 | http://iamcarro.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?