Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110417 -

"Män är födda mellan en kvinnas ben, och spenderar resten utav sitt liv på att försöka komma in där igen.
Ska vi kalla det för hemlängtan?"

Hej!
Nu sitter jag och gör knappt ingenting är ganska mätt efter att ha ätit grillat med far, mor & bror. Det satt fint i magen. Nu sitter jag bara på att big brother ska börja. Är nyfiken på vem som kommer lämna huset ikväll. Tror faktiskt det blir Annie, men jag vill hellre få ut Madde, aja för mig spelar det ingen roll faktsikt. Vem tror ni åker?

Under tiden jag väntar på att det ska börja så kan jag passa på att lägga upp lite fina blommor som jag tog idag.






© sarastille

sv; superkul att du är med och tävlar, hör av mig imorgon när jag dragit en vinnare :)

2011-04-17 | 21:45:48 | http://saramagdalena.blogg.se/
mmjt © Hobbyfotograf

svar: har städat och myst med pojkvännen, du då?

2011-04-17 | 22:19:48 | http://mmjt.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?