Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110412 - Tisdags kväll



Hej!
Klockan har redan hunnit bli halv tio och de det enda jag gjort ikväll efter jag kom hem ifrån mitt jobb är att äta, kolla på "vem vet mest, och ett hus fullt av hundar på svt. Jag var så extremt trött efter min cykeltur till & från jobbet idag. Det känns lixom i hela kroppen att den har jobbat hårt idag. Men är lite små depp att dagen slutade med molnigt, för på morgonen så var det sol, it sucks!

Men det var jäkligt skönt att hoppa på min drottningholm igen. Blir att försöka cykla varje dag till jobbet från och med idag, härligt med lite motion!! det behöver min lilla kropp känner jag!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?