Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110411 - Underbara vår!



Hejsan!
Nu har man precis kommit hem ifrån en promenad runt strömmen. Shit vilket härligt väder det är. Det är bara 16 grader men i solen känns det som 22. Jag till och med tvättdes i min nya vårjacka så det är tecken på att våren är här. Bara för det så ska jag ta liet glass och hälla upp ett glas cola och sedan sätta mig på altanen och njuta av våren och min lediga dag!



Tova

sv ; Mina vänner kom hit på lördagen och vi kollade på Scream 2 och åt massor med godsaker m.m. :D

hihihi

Kraaaaam<3

2011-04-11 | 14:35:44 | http://tossaan.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?