Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101008 - Friday!



Hejsvej!
Nu har jag kommit hem ifrån mitt första arbetspass på en och en halv vecka. Skönt att dra igång vardagen igen eftersom man har vart ledig så länge. Kul att träffa allka igen fast nu är jag helt slut så nu ska jag lägga mig vid tv:n och vänta på att idol ska börja, kanske uppdatera senare om jag orkar.

Vad gör ni ikväll? :)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Ja de tycker jag, en bra nybörjarkamera! De tycker jag du ska göra :) kan i och för sig inte så jätte mycket om Canon..

2010-10-08 | 20:12:31 | http://felliciiaa.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?