Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101130 - pannkaka!

Tid: 19:17
Temperatur ute: 10-


Hejsvej!
Nu har man äntligen hemma efter en arbetsdag, och gud så skönt att man vet att man är ledig imorgon. Uppskttas sååååååååååååååååååååååå mycket. Då behöver man inte bry sig om hur kallt det är ute iallafall. Annars så gör jag inte så mycket. Jag åt precis pannkakor med sylt. Det var gott men inte så nyttigt kanske. Men man behöver ju inte vara nyttig hela tiden :)


anna

klä dig varmt så slipper du frysa :D så slipper du klaga också :D han hälsar mjau? va betyder de haha :P

2010-11-30 | 19:29:23 | http://blacknalyn.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?