Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100301 - Blogtorka

Tid: 21:50
Temperatur ute: - 3 minus

Hej på er!
Gud så dålig jag har blivit på att blogga, för så kunde jag blogga flera gånger om dagen. Har jag trötnat lite kanske? verkar så. Men jag hoppas att jag börja komma igång med bloggandet som jag var förr. För det är ju roligt att blogga när man har något att skriva om eller hur?

Aja idag så har jag jobbat, mitt första arbetspass som anställd så nu får man pengar för att man sliter, haha!
Så nästa månad så blir lön, wihhu! annars så är det första mars idag och enligt SMHI så kommer våren kommer och ca 3 veckor, hoppas de har rätt får då blir jag superduper mega glad!!! våren är en sån härlig känsla visst?

Men nu ska jag nog gå och borsta tändern så har man man det gjort. Blir nog att lägga sig snart. Även om man är ledig imorgon så är det skönt med att vara utvilad tills imorgon, så man inte sover bort hela dagen, och det kan jag inte göra eftersom Kim kommer hit redan vid 10 imorgon :)

Har ni haft en bra start på veckan?
puss!






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?