Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100630 - Det regnar!

Tid: 07:52
Temperatur ute; 17+ molnigt+regn!

Godmorgon!
Har precis ätit frukost nu ska jag väcka min pojkvän som sover så sött. Idag behöver man inte gå omkring och svettas för idag regnar det och det är ju faktiskt skönt. Det ska ju bli fint väder imorgon igen så man ska inte klaga. Idag så får man se vad som händer efter jobbet. Ska fråga Kim om vi kan ses på stan och kanske gå runt och kolla i affärerna lite. Idag är det ju perfekt väder för att göra det i men vi får se.

Nu måste jag fixa mig om jag skall hinna!
pösspöss


LOWA

Hoppas du får en bra dag i solen! Här är det molnigt :(

Kram!

2010-06-30 | 10:18:32 | http://musiklowa.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?