Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100629 - En härlig dag ute på landet!

Tid: 19:52
Temperatur ute: 24+


Hej!
Har nyss kommit ut ur en kall dusch. Det behövdes kan jag lova. Det är sjukt varmt vilket är underbart.
Jag har faktikst inte vart hemma så länge. Har nämligen vart ute på landet med mamma, pappa, älskling & min syster. Och så var även min faster o hennes kille där också. FUNNY! man kan ju inte sitta inne när det är så fint väder. Det har vart så skönt ute så att min pojkvän har badat! 

på tal om pojkvän så ska jag gå till honom nu, pics kommer!

 



simone

Ser verkligen hääärligt ut :D

2010-07-01 | 15:45:56 | http://fattybom.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?