Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100606 - Sveriges nationaldag!

Tid: 18:40
Temperatur ute: 22+


Hejsvej!
Nu har jag äntligen kommit hem ifrån 6 timmars pass på jobbet. Var segt som fan dom två timmarna innan man fick sluta. Annars på förmiddagen så vart det folk som kom o gick och det var ju för att vi firar nationaldagen idag. Dom började redan fira någon vid elva. När jag gick förbi hörsalsparken så hade dom tagit ut bänkar och gav ut ballonger & sverige flaggor, och såklart jag fick en ;P hehe nu blir det nog att bara ta det lungt och vänta på att min pojkvän ska komma hem så jag kan prata med honom lite.

kanske upptaderar mera senare
'


En dålig pics på mig, men va fan ;P

Anna

du är så söt malin älskling :) <3

2010-06-06 | 20:39:48 | http://annsi.bloggplatsen.se
Playmates Of Sweden

svar: jaah gud vad gott ;)

ge mig rabarber paj :D

Jag har inte gjort mycket alls i helgen var på bio igår vad har du själv gjort ? =)

2010-06-06 | 23:20:32 | http://playmatesofsweden.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?