Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100602 - Rosenström




Hej!
Har precis kommit ut ur en snabb dusch och snart ska jag börja göra iordning mig lite. Jag och Kim ska snart dra ner till otten för att sedan glo på Rosenström. Kommer säkert vara långa köer dit idag, både till hugo och otten så då kan man försöka vara lite smart och komma dit lite tidigare än alla andra. Annars idag så har vi solat först på altanen hemma hos mig, sen så gick vi runt strömme och fotade lite, gud så fint det var. Sen så besökte vi även halvars och tog en varsin glass, mums!

Här krm det lite bilder ifrån idag!












Anna

grymt fina bilder :)

2010-06-02 | 22:50:22 | http://annsi.bloggplatsen.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?