Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100207 - Dear John

Tid: 13:58
Temperatur ute: 16+ fortfarande molnigt

Hej igen!
Nu har man vart hemma ett tag. Var skönt att få röra på sig lite i det gråa, jag gick inte som jag skrev i inlägget tidigare. Jag gick först i himpa spåret för att få fota lite. Så grönt och fint. Inte ofta man går där så det var fint. Sen gick jag även halva sidan av strömmen, den jag nästan aldrig går på. Sen så var jag lite lat så jag tog spårvangen vid gottoteket i stan, men lite kalorier har jag nog bränt. I HOPE! nu ska jag sätta på filmen "DEAR JOHN" med sockersöta Amanda, har hört att den skall vara bra!

Här är pics från det gröna




simone

häärligt det ser ut :D

2010-06-07 | 16:18:17 | http://fattybom.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?